dimecres, 2 de desembre del 2015

El camell d'Albert Rivera desmenteix que el seu client consumeix cocaïna "EL CONEC DES QUE ERA skinhead I ÉS UN TIO molt sanot I MOLT NORMAL", HA DECLARAT.




Després que Joan Carles Moneder, cofundador de Podem, insinués la setmana passada que el líder de Ciutadans, Albert Rivera, és consumidor de cocaïna i que aquest decidís després prendre mesures judicials contra ell, Charli Camuñas "El Camu", el camell del candidat a la presidència, ha sortit a la palestra per donar suport al seu client.

"El senyor candidat Albert Rivera no és farlopero ni res d'això i el que ho digui menteix o està burlao, que jo conec al senyor candidat de quan era skinhead i ell és un tio molt sanot i molt normal i sempre porta la pasta pim pam en efectiu i no dóna problemes, no com altres d'altres partits ", ha declarat aquest venedor de droga, que s'ha ofert a declarar davant la justícia" tot i Albert m'ha dit que ni em passi però jo ho faig si és per ell perquè jo pels meus clients el que sigui, de veritat que el que sigui ".

"El Camu" esmenta també als responsables de la revista satírica Mongòlia, en la xerrada es va cometre la suposada difamació, i apunta que "si Rivera volgués comprar Frula no se la podria vendre perquè se la fiquen tota ells, el Galán i l'argentí , que després van assenyalant als altres amb el dit però ells m'han de cinc-cents euros ".

El camell també ha aprofitat avui per donar suport públicament a la candidatura d'Albert Rivera argumentant que "és un tio que està en contacte amb els problemes de la gent i que et ve personalment a comprar, no com el president que mana al seu xofer, el Carrasco , que gairebé li donen una pallissa fa dos mesos però clar, d'això la gent no s'assabenta perquè els mitjans estan comprats i si no digues-me tu com poden els de Prisa i els d'El Mundo i tota aquesta penya comprar la quantitat de farlopa que compren, que no és ni mig normal ".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

CONGRATULACIONES POR VUESTROS COMENTARIOS