dijous, 9 de gener de 2014

Es destapen els correus que demostren la "generositat " de Blesa amb els seus amics : Libertad Digital , , Intereconomía , Caja Madrid va gastar més d'un milió en el ' Toro Party ' d'Ariza i el diari de Losantos , i ara inèdita iniciativa a la TV espanyola : Intereconomía demana diners als seus espectadors .






L'empresa de Federico Jiménez Losantos , Libertad Digital , i el grup Intereconomía , presidit per Julio Ariza , van rebre més d'un milió d'euros per part de Caja Madrid gràcies a la " generositat" de Miguel Blesa . Així consta en els correus electrònics que l'expresident de l'entitat bancària va intercanviar amb el que al seu dia fos director de comunicació de Caja Madrid , Juan Astorqui .
Diners a dojo per Libertad DigitalAixí , si l'any 2006 Caja Madrid va invertir a Libertad Digital 72.800 euros , el 2007 aquest pressupost es va disparar un 193% , arribant als 213.348 euros . Astorqui comunicar Blesa aquest significatiu incrementi el 20 de setembre de 2007 en un correu electrònic en què afirma que " al marge d'un important increment de la inversió acordada per al 2007 , farem un esforç suplementari ( en Llibertat Digital ) , que de moment puc fixar en 20.000 euros més " .
En aquest correu electrònic , Astorqui adjuntar un quadre que reflectia que més de la meitat de la inversió ( 118.000 euros ) , es destinaria a la televisió de Libertad Digital , mentre que la resta aniria per a la web . Un muntant del qual l'exdirector de comunicació de Caja Madrid va treure pit davant Blesa comparant amb els diners que l'entitat bancària ingressaria aquest any al Grup Intereconomía ( 192.158 euros enfront dels 213.348 euros amb què va ser agraciada l'empresa de Jiménez Losantos ) .
La " generositat " amb IntereconomíaMalgrat això , Intereconomía no tenia motius per queixar-se. En un altre correu que Astorqui va enviar a Blesa per fer un resum de la inversió de Caja Madrid a Intereconomía amb vista a una reunió que el president havia de mantenir amb Julio Ariza , es desprenia que malgrat "a la baixa audiència" , la televisió que diu sentir-se " orgullosa de ser de dretes" havia rebut 879.000 euros entre 2002 i el primer semestre del 2005 .
" Crec que estem sent generosos , molt generosos amb Radio Intereconomía ... Fins i tot injustos amb altres ", li assegura Astorqui Blesa . I és que encara que les inversions que Caja Madrid realitzava en els diferents mitjans de comunicació solien estar vinculades amb les audiències dels mateixos , en determinades ocasions no els importaven ser " massa generosos " amb mitjans com Intereconomía o Libertad Digital en base al seu línia editorial .
Per exemple , Astorqui reconèixer Blesa que altres mitjans de comunicació com l'extinta Punto Radio rebien menys inversió publicitària que la ràdio de Ariza malgrat tenir fins a vuit vegades més d'oients .
La versió de Llibertat Digital i IntereconomíaAquests correus electrònics en els quals es demostraria el tracte de favor de Blesa feia Losantos i Ariza han estat desvetllats pels periodistes Á . Semprún i J. Romera a El Economista . ELPLURAL.COM s'ha posat en contacte tant amb Libertad Digital com amb Intereconomía per conèixer la seva versió dels fets . Fins al moment de la publicació d'aquest article , el diari dirigit per Losantos ha declinat fer cap declaració .
Per la seva banda, Intereconomía ha negat de manera contundent que existís un tracte de favor feia el seu grup de comunicació per part de Miguel Blesa . "Han invertit el que han considerat . Dir el contrari és voler fer sang on no n'hi ha. Neguem que hagi existit un tracte de favor . A més , Ràdio Intereconomía i Punto Radio no eren competència . Intereconomía és una ràdio de nínxol , va dirigida a un públic objectiu molt de target i és molt qualitativa " .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

CONGRATULACIONES POR VUESTROS COMENTARIOS