dimarts, 10 de setembre del 2013

Es passa de mentidera Alicia Sánchez Camacho o és Catalunya un polvorí?: "Durant la Diada no podré sortir de casa meva". Alicia va ser entrevistada per Alfredo Menéndez, al qual va respondre alguna cosa tremendista quan li va preguntar que anava a fer durant la Diada i on estaria.






Sánchez Camacho-Em quedaré a casa meva, perquè als carrers s'haurà impulsat una via catalana, que tindrà la mobilitat de tots els catalans al servei d'un projecte independentista.De un projecte de ruptura i separació, per a mi molt trist i molt lamentable . Per això li dic que estaré a casa meva i amb molt poc marge per sortir-ne.

     Alfredo Menéndez-No podrà sortir de casa? És una exageració?

     Sánchez Camacho-No No és una exageració. Li dic sincerament. M'ha preguntat on estaré. És un dia festiu, estaré amb la meva família. I una persona com jo, amb una representació política important, davant un procés d'aquesta naturalesa, no és el més apropiat que pugui sortir al carrer.

     Alfredo Menéndez-En els actes institucionals com pot participar el Partit Popular?

     Sánchez Camacho-No es pot ser constitucional durant un temps i després no ser-ho. Pel que veiem amb molta dificultat assistir a un acte institucional, amb presència de tots els partits polítics si després el president Mas va a donar una rebuda institucional als organitzadors de la via independentista. Per això el PP per primera vegada farà un acte propi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

CONGRATULACIONES POR VUESTROS COMENTARIOS