dissabte, 22 de desembre del 2012

L'ex candidat a l'Alcaldia de Vilanova i la Geltrú per la Plataforma per Catalunya (PxC), Gerard Bellalta i líder de 'Catalunya Desperta ja', que s'autoproclamen Els nous almogàvers, és dediquessin a despenjar els estelades dels balcons.



Llegeixo al ultra-digital Alerta Digital de l’inefable fatxa boig Enrique de Diego que un grupuscle espanyolista que respon al nom de “Catalunya Desperta Ya”, que s’autoproclamen els nous almogàvers, es dedicaran a despenjar les estelades dels balcons. Ells es veuen com la versió espanyola del Partit Unionista de d’Ulster. Segons el líder d’aquesta camarilla, Gerard Bellalta, ells són la “quinta columna espanyola” a Catalunya i s’ofereix a l’Estat espanyol per a què “Espanya compti amb nosaltres per a qualsevol cosa que se’ns demani dins d’aquesta regió”. Qualsevol cosa? Estan dient que si l’Estat els demana cometre actes de terrorisme els cometran?.

Bellalta diu que el seu grupuscle és “un moviment cívic-polític” i que cada dia té el suport de més catalans espanyolistes, afirma, Bellalta: “Som els nous almogàvers”.
 
 Gerard Bellalta candidat d'Anglada condemnat per falsificar contractes a immigrants il · legals. "La victòria no és victòria a qualsevol preu. La fi justifica els mitjans?.
Per què va abandonar vostè Plataforma per Catalunya?. Em vaig retirar del partit per discrepàncies amb alguns dels seus dirigents, no així amb Josep Anglada, pel qual segueixo tenint el mateix respecte i amb el qual m'identifico plenament.Gerard Bellalta, líder de 'Catalunya Desperta ja', proposa que tots els diputats separatistes siguin confinats a les Chafarinas.
Què és exactament 'Catalunya Desperta ja'?. És un partit compost per catalans de totes les edats i professions que, no obstant això, se senten profundament espanyols i que estarien disposats a donar la seva vida per Espanya combatent al separatisme traïdor.
Vostè és partidari l'autonomia catalana?. El primer suspendre l'autonomia catañana. S'ha produït un gravíssim desafiament a Espanya per part dels nacionalistes a través de les institucions catalanes. Per tant, fins que es restableixi la legalitat constitucional, aquestes institucions haurien de ser clausurades, amb l'ajuda de l'Exèrcit si cal.
És vostè partidari de la militarització de Catalunya fins que es recuperi la normalitat social.
Sí, fins que es restableixi l'ordre polític i es garanteixi la seguretat dels catalans que ens sentim espanyols. El Govern de Zapatero va militaritzar els aeroports per fer front a una vaga de controladors aeris. És que això no és més greu? L'Exèrcit, ara per ara, és la nostra única garantia de supervivència.
Està vostè d'acord llavors amb el coronel Alamán?.

 
Aquest senyor ens ha donat força i ànims a molts. Jo em poso a les ordres del coronel Alamán i al que em mani. Segueixo sent un soldat que, com el coronel Alamán, va jurar defensar Espanya fins amb la meva pròpia vida. El coronel Alamán va dir que la independència de Catalunya, per sobre del seu cadàver. Doncs jo dic que la independència de Catalunya, per sobre del meu cadàver i els de tots els meus.
Quin seria el futur d'una Catalunya independent?. Insisteixo, si es produeix aquest escenari, jo afortunadament no seré viu per explicar-ho.
Però ja s'ho pot imaginar: aquest seria un califat islamista i molts dels actuals dirigents, per seguir en la pomada i continuar robant, es convertirien a l'islam sense cap tipus d'objecció moral.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

CONGRATULACIONES POR VUESTROS COMENTARIOS