dimarts, 6 de març del 2012

Chiquito de la Calzada,



Chiquito de la Calzada, desolat després de la mort de la seva dona Pepita García

Cop dur per l'humorista malagueny. Aquest dissabte moria la seva dona, Josefa García Gómez, afectuosament coneguda com Pepita. No només era la seva dona, sinó que es tractava de la seva companya de vida i el seu gran suport. El diumenge tenia lloc el funeral a Parcemasa, fins on es van acostar nombrosos amics i companys de professió de Chiquito.

    Coneixíem la tràgica notícia aquest mateix dissabte a través de les xarxes socials. Antonio Montiel, pintor i gran amic de la família, publicava en el seu perfil personal de Facebook: "Avui ha mort a Màlaga l'esposa del famós humorista Chiquito de la Calzada, Pepita".

    "Des d'aquí vull retre-li la meva gran homenatge amb el record d'aquest retrat que vaig pintar en fa dos anys. La trobarem molt a faltar tots els amics! Un petó i fins sempre!!!", Afegia.

    Un dia després, se celebrava el funeral de Josefa García Gómez al Parc Cementiri de Màlaga, Parcemasa, segons informa Hola!. Fins allà van viatjar amics i companys de Chiquito de la Calzada, com Manuel Sarria del Duo Maquineta o la humorista i actriu Paz Padilla.

    El feliç matrimoni portava més de cinquanta anys casat i, encara que no tenien fills, eren considerats per molts com un clar exemple de parella inseparable. I és que ella, a part de la seva dona, era el seu millor suport i la seva inseparable companya.

    Sempre al costat del seu marit, l'acompanyava a les gales i les seves aparicions en televisió. El mateix humorista es recordava de Pepita en més d'una entrevista. Per exemple, en Diari de Màlaga va declarar: "Que un matrimoni duri tant s'aconsegueix amb molt d'art i molt afecte (...) Quan vaig veure aquella dona a primera fila em vaig dir: Fins després Lucas! Aquesta ja no em va ".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

CONGRATULACIONES POR VUESTROS COMENTARIOS