dimarts, 27 de febrer del 2018

Perquè estic a favor del canvi total. Hi ha molts motius per desitjar la independència, però els meus motius són els meus fills i els meus néts no voldries un futur millor per als teus ?. Als que estan indecisos, la independència no representarà renegar de les teves arrels, jo seguiria sent espanyol i més català. Sóc andalús, els meus pares van emigrar a Catalunya quan jo tenia tres anyets, Paco Linares Coordinador Suma't Hospitalet.







Donat els últims esdeveniments i opinions de premsa, la majoria esperpèntics en el seu contingut insultant i amenaçant en contra dels perquès sobiranistes, us explico perquè estic a favor del canvi total.

Com sabeu sóc andalús, de Huelva per a més senyes. Els meus pares van emigrar a Catalunya quan jo tenia tres anyets. Van deixar enrere la manca de treball i la fam. Direu que aquesta història està ja molt explicada, ho sé, però és la història dels altres catalans, la dels meus pares i la meva. Aquí van trobar estabilitat i seguretat.

Ells van emigrar per aconseguir un futur per als seus fills i ho van aconseguir amb molt de sacrifici i treball. Va ser la seva revolució, a la seva manera, era l'única manera de fer-la, emigrar cap a altres províncies, però ells desconeixien el que estaven començant. Cal tenir molt valor o passar molta gana per deixar les teves arrels i familiars enrere. A la seva manera van ser revolucionaris sense saber-ho ni pretendre-ho.

Gràcies a les seves decisions jo estic ara on sóc, em sento privilegiat, no em falta de res. Sé que tinc molta sort i molts dels nostres no poden dir el mateix, atur, desnonaments, manca d'assistència etc. Afortunadament, de moment no em trobo en cap d'aquestes situacions. Bé, doncs tot i que tinc tot el que necessito, no cauré en la desídia de pensar que aquestes eleccions no van amb mi. Tot el contrari, a la meva manera vull continuar la revolució que van començar els meus pares, senzillament un futur per als meus fills i els meus néts.

Respecte però no comprenc a les persones que estan a Catalunya en la meva mateixa situació o semblant, que encara creuen que seguint a Espanya es solucionarà el futur dels seus. Aquests governs que ens ha tocat en sort mai han mirat pel ciutadà sinó per ells (vegeu tots els llocs amb sous suculents que els queden, per exemple a tots els expresidents, per no parlar del saqueig de les arques de l'estat en benefici de ells).

El que són els governs espanyols ja ho sé, són gairebé 80 anys del mateix. Governs que no respecten als més necessitats, governs que ens han enganyat sota una democràcia que no ho és, (votar cada quatre anys no és democràcia), alternant contínuament, abraçats als poders absoluts, els tribunals polititzats, televisions, premsa, etc ...

Un govern democràtic no hauria de menysprear ni insultar els que pensem diferent que ells cridant-nos nazis i adoctrinats, un govern democràtic posa les urnes, ... .ahhh que la constitució ho prohibeix i les lleis també, bé les canvien ells per als seus beneficis i més amb nocturnitat (qui estigui informat m'entendrà i qui no que ho investigui). Aquests governs no volen a Catalunya ni a ningú.

Per tot això vull la independència de Catalunya, per començar de zero, construir un país de qualitat humana, cultural i laboral com mai ho hem conegut. Digueu-somiador o fins i tot il·lús, bé això últim ja m'ho han dit fins i tot negant l'evident. Il·lusionat Sí, perquè podem fer-ho.

Als que estan indecisos, la independència no representarà renegar de les teves arrels, jo seguiria sent espanyol i més català.

Hi ha molts motius per desitjar la independència, però els meus motius són els meus fills i els meus néts no voldries un futur millor per als teus?.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

CONGRATULACIONES POR VUESTROS COMENTARIOS