dissabte, 1 de febrer del 2014

" Ple dret a decidir" . El duo humorístic Los Morancos es van declarar obertament a favor del referèndum :






Els Morancos van acudir divendres a un programa de TV3 i es van declarar obertament a favor del referèndum separatista que pretén celebrar la Generalitat de Catalunya .

Jorge Cadaval va dir que la consulta "és una cosa que heu de decidir vosaltres -els catalans- en el ple dret de decidir " , i ha afegit que " haurien de fer, no estic en desacord . Tinc molta família catalana i em sembla una cosa lògica " .


El còmic va concloure la seva intervenció afirmant que "em sembla perfecte que el voteu , però també defenso que quan estic a casa meva s'ha de votar per posar-nos d'acord entre tots perquè la cosa funcioni" , i preguntant si "pot ser que la gent que no vol aquest independentisme se senti cohibida " , però crec que són una minoria .


El seu germà gran , César , per la seva banda, ha aprofundit en aquesta part de Catalunya que no vol la independència : "Si el poble realment vol independència , jo la demanaria , però cal escoltar tota la gent" . fins Omaíta , el seu conegut personatge , ha intervingut per sentenciar sobre l'assumpte : "Que votin això , que està molt bé" .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

CONGRATULACIONES POR VUESTROS COMENTARIOS